mandag den 22. marts 2010

Herligt! / Fantastic!

Er lige kommet hjem efter en tur i slaraffenland, især hvad angår scrapbookingting. Jeg har været i Panduro!
Tidligere var Panduro endnu bedre og havde et meget større udvalg, men jeg kan stadig bruge alt for mange penge derinde...

Jeg kan se på andre blogs, at det er en god ide at skrive på engelsk også, så det vil jeg prøve at huske. Vil starte med at undskylde for mit ikke alt for gode engelsk.

Have just come home from a trip to Wonderland, especially if you're talking about scrapbooking. I´ve been in Panduro (a swedish craftshop with shops in Denmark)! Long time ago Panduro was even better and had much more stuff to choose from, but still I can spend too much money in there...

I´ve seen in other blogs that it´s a good idea to write in english too, so I´ll try to remember it. I´ll start with an apologise for my not-so-good english.

Stoffet er tiltænkt en kikkasse lavet i Greengate-stil.
The fabric is ment to be used in a roombox in Greengate style.



Her er nogle flere gode sager. En billedramme, pensler, tråd, maling osv.
Here are some more good stuff. A frame for a picture, paintbrushes, thread, paint and so on.


2 kommentarer:

  1. Hi,I like your blog and your minis so much,now I'm a happy follower,miniregards from sunny Spain,Sonia.

    SvarSlet
  2. Hi, Tink-sonia.
    I´m glad you like my blog, and I´m glad it was a good idea to write in english too.
    :O)

    SvarSlet