lørdag den 12. februar 2011

Med hilsen fra Marie./With love from Marie.


Efter megen overtalelse har jeg fået lov til at præsentere jer for Marie.
Da Marie er en dame med meget bestemte meninger om hvad tøj hun vil have på, er det endnu ikke lykkedes at blive enige om, hvad jeg skal sy til hende!
After lots of time trying to convince her, I'm finally allowed to introduce you to Marie.
She's a lady with a strong mind, and we're still don't agree on what she has to wear, and therefor I haven't made some clothes for her yet. 

Da Marie opdagede at jeg havde syet dyner og hovedpuder, insisterede hun på at blive fotograferet i sengen. Jeg havde dog lidt besvær med at få hende til at se anstændig ud, for hun morede sig vældigt med at lade som om hun var en af de franske piger hun havde læst om... Til sidst fik jeg hende dog til at til ligge stille og læse lidt i en bog.
As Marie found out I'd made duvets and pillows, she insisted to be photographed in bed. But I had some trouble to make her look decent, because she had a lot of fun pretending she was one of the french girls she'd read about... At last I had her lie still and read a book.



Her er et lidt bedre billede af dyner og puder, men jeg har endnu ikke fået syet pude- og dynebetræk. Selve dynen er god at arrangere så den ligger naturligt.
Here's a better picture of the duvets and pillows, but I still haven't made pillowcases and duvet covers. The duvet is pretty easy to arrange so it looks natural.


Det eneste problem er, at det er en 1½-mands seng, så der er ikke meget plads til 2 dyner og puder, så jeg må håbe at Marie ikke har tænkt sig at finde en at dele sengen med foreløbig.
The only problem is that it's a quite small bed, so I don't hope Marie intends finding someone to share it with.




Godnat og sov godt!
Good night and sleep well!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar