fredag den 25. maj 2012

Liljekonvaller/Lily-of-the-valley



Som sædvanlig har jeg haft travlt med en masse forskellige ting, men aldrig mere travlt end der er tid til at tage lidt blomster ind fra haven.
Det behøver ikke være en stor og prangende buket, men en lille smule blomster i en vase, gør nu altså en forskel for mig.
Mine liljekonvaller synger på sidste vers, så jeg var simpelthen nødt til at prøve at lave dem i miniaturer også, hvilket Marie var udmærket tilfreds med.
Jeg har forøvrigt ikke set hende de sidste par dage, da jeg kom til at nævne at det nok var på tide at komme lidt videre med hendes sommerhus (The Arthur).
Hun sidder og bladrer i nogle bøger, jeg har lånt af en veninde, om sommerhusindretning.




As usual I've been busy with a lot of different things, but I always have the time to pick some flowers in the garden.
It doesn't have to be a large and luxuorius bunch, but just a few flowers in a vase, does make a difference for me.
My lilies-of-the-valley have almost finished blooming, so I had to try making them i miniature too, which made Marie very delighted.
I haven't seen her for a couple of days by the way, 'cause I mentioned it was about time to get on with building her summerhouse (The Arthur).
She's looking in some books about how to furnish a summerhouse I've borrowed from a friend of mine.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar