tirsdag den 1. januar 2013

Clover mini iron 2

Godt nytår til alle i blogland.

Jeg synes lige at I skulle se min julegave, et ministrygejern.


Happy New Year to everybody in blogland.

I just wanted to show you my christmaspresent, a mini iron.


Jeg fandt sengetæppet frem som har ligget længe; ja Marie havde såmænd opgivet at se det igen...
- men jeg kunne jo ikke lave det færdigt, for jeg ikke kunne stryge det med det store strygejern...
Det nye her er til gengæld helt fantastisk!
Se bare en forskel!


I took the beadspread, which has been left unatendet for very long, Marie was quite sure she wasn't gonna see that again!, - but I couldn't finish it, 'cause I had problems using my full size iron..
The new iron is absolutely amazing!
Look at the difference.


Jeg er sikker på at det bliver helt vildt fint når det bliver færdigt.

I'm sure it'll get very nice when it is finished.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar