lørdag den 11. maj 2013

Miniaturemesse i Farum/Miniature fair in Farum





Den 4. og 5. maj var det igen tid til miniaturemesse i Farum.
Jeg havde min faste plads i gangen, ved indgangen til den store sal, og med Hans Meier, Hamburg, ved siden af.

The 4. and 5. of May it was time for miniature fair in Farum.
I had my usual place with Hans Meier, Hamburg, by my side.

 
( Det er min mor der er på billedet/It's my mother sitting behind the stand)
 



Som sædvanlig glemte jeg at tage billeder af de andre stande, og fik heller ikke taget nærbilleder af mine egne ting.
Det eneste billede jeg fik taget af mine egne ting, var af de små, foerede strandtasker.

As usual I forgot  to take pictures of the other stands, and didn't even take picutres a little closer of my own stand.
The only picture I've got, are of my little lined beach bags.


 
 
 
 
 
 
På et senere tidspunkt vil jeg tage nogle billeder af de ting jeg købte.
Lige nu er hele vores hus et stort rod pga. renovering, så jeg kan ikke lige få fat i mine ting, og endnu mindre komme til at lave noget som helst kreativt, for alle tingene er sat ind i hobbyværelset...
 
Later I'll take some Pictures of what I bought.
At the moment our entire house is a big mess because of renovation, and therefore I can't find my newly bought miniatures, and I can't even make some miniatures, because all the stuff from the house has been placed in my hobby room...
 
 

 

2 kommentarer: