mandag den 5. april 2010

Forår alle vegne /Spring everywhere.

Jeg har brugt  nogle dage før påsken til at kigge på miniaturehaver på nettet. Der er mange fantastiske sider og jeg blev især vældig inspireret af miniaturehaver lavet i potter.

I've spend some days before Easter to surf on the Internet looking for miniature gardens. There are lots of fantastic websites and I was especially inspired of the miniature gardens made in flowerpots and containers.

Her er mit første forsøg på at lave en miniaturehave, men bestemt ikke det sidste...

Here's my first attempt of making a miniature garden, but absolutely not the last...


Jeg havde glemt at købe mos, så jeg måtte bruge det jeg kunne finde i haven, men jeg synes det ser rigtig fint ud.

I'd forgot to buy mosses, so I had to use what I  could find in my garden, but I think it looks quite nice.


Hav et dejligt forår!

Have a nice springtime!




4 kommentarer:

  1. Hej Lene! Superfin have..er piletræet ægte??
    Hi Lene, supernice garden..is the willow real??
    Kærlig hilsen/Love, Susanne

    SvarSlet
  2. Sikke en sød lille velkomst når man kommer som gæst. Det fortæller måske også lidt om værtinden ?

    SvarSlet
  3. Hej Susanne og Reiko. Tak for de søde ord. Ja, piletræet er helt ægte og det er de andre planter også. Jeg blev helt grebet da jeg først så pilen nede på planteskolen, så det kunne kun gå for langsomt med at få plantet.

    Yes, the willow is real, and so are the rest of the plants.

    Lene

    SvarSlet
  4. Hej Lene... Jeg fandt din blog via Reiko. Hvor er den fin din lille have. Må jeg spørge hvor du har fundet fuglehuset på pind? Jeg er også blevet ret fascineret af miniaturehaver, og har så småt fået beplantet den første. Men jeg ved at der helt sikkert kommer flere til efterhånden, som jeg får fundet krukker frem og gravet selvsåede træer op...

    SvarSlet