torsdag den 16. september 2010

Glæder mig til weekenden..../Looking forward to the weekend...

Nu er det endelig blevet besluttet, at Kulturhuset hvor vi mødes i vores dukkehusklub skal holde åbent hus. De har prøvet det én gang før for 2 år siden, men så droppede de det, men nu sker det altså igen.
Vi har fået en stor stand i hjørnet af aulaen, og vi planlagde i onsdags, hvad vi hver især ville tage med.
Jeg tager et par af mine små kikkasser med, og så vil jeg sætte mig og lave nogle kander tror jeg...
Der er ikke mulighed for at have så mange ting med til at arbejde med, så det skal være noget som ikke fylder en hel masse.
Finally it has been decided, that the cultural center where we have our dollhouse club meetings, will be open to the public to show what we are doing. They tried it 2 years ago, and now they'll try again.
Our club has been promised a stand in the assembly hall, and wednesday we planned what to bring.
I'll bring some of my small roomboxes, and I'll be making some jugs during the day. It isn't possible to bring a lot of stuff for me to work with, so that will be it.

I næste uge vil jeg vende tilbage med nogle billeder fra vores stand og fortælle lidt om hvordan det er gået.
Next week I'll be back to tell you how it went off, and to show some pictures from our stand.

Hav en god weekend.
Have a nice weekend.

Knus fra Lene
Hugs from Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar