søndag den 24. oktober 2010

Hjemme igen/Back home

Hjemme igen efter en hyggelig eftermiddag i Kalundborg.
Jeg har talt med en masse interesserede mennesker, og kom også til at købe noget mens jeg var der...
Mere om det senere.
Ville bare lige fortælle, at avisen har været så "sød" at fotografere mig og lægge et billede af mig ind på avisens hjemmeside. Det er et af de sidste billeder i serien, mener det er nr. 16.,  så kan jeg i det mindste håbe, at folk er blevet trætte af at se billeder og derfor ikke når til de sidste...
Back home after a nice afternoon in Kalundborg.
I've spoken to a lot of interested people, and I even had time to buy something... More about that later.
Just wanted to tell that the newspaper was so "kind" to make some photos of me and put them on the newspapers webside. It's one of the last pictures in the serie, think it's no. 16, so I hope people will get bored before they come to the picture of me...

Godnat og sov godt.
Good night, sleep well.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar