mandag den 14. november 2011

Grå er den nye sort/Grey is the new black

Så endte huset med at blive gråt. Jeg tror at det sorte ville blive lige voldsomt nok til et sommerhus, men det kan være det ændrer sig når det hele er samlet...

The house ended up grey instead. I think that black will be a little overwhelming for a summer house, but it can still be changed when everything has been put together...





Jeg havde lidt problemer med at en af siderne ikke var standset ordentligt ud, så nogle af tapperne var lidt ødelagt, men det må jeg klare når jeg når til at samle taget.

I had a little problem. One of the sides wasn't punched out, and some of the tabs was a little damaged, but I must handle it later when it comes to the roof.



Hvorfor er det dog at jeg skal på arbejde, når jeg meget hellere vil blive hjemme og fået bygget dukkehuset færdigt?!!
Why do I have to go to work, when I'd rather stay at home and build the doll house?!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar