lørdag den 30. november 2013

Miniature "kædebrev"/Miniature swapping

Er I klar over hvor længe der er til jul?
Især når man har modtaget sin pakke fra Miniature Swap 2013, og den ikke må åbnes før end til jul...!

Do You have any idea how long it is until Christmas?
I've recived my package from Miniature Swap 2013 from Faby, and I'm not allowed to open it until Christmas...!








Jeg har fået en boblekuvert fra Faby med min gave og selvom jeg har stillet kuverten i modlys, kan jeg ikke engang se hvad der er i den...
Jeg har lige sendt en boblekuvert til Patty. Den har jeg altså ikke fået taget et billede af. Jeg var i sidste øjeblik med at få den sendt afsted, så jeg skyndte mig bare afsted med den.
Jeg har selvfølgelig taget billeder af tingene jeg har lavet, men dem får I ikke at se endnu.

I've recived a Jiffy bag from Faby and even though there light behind it, I can't see what's inside...
I've send a Jiffy bag to Patty. I didn't take a Photo of it. I was late, so I just hurried to post it.
Of course I've taken Photos of the miniatures inside. But You are not to see them yet.

I

2 kommentarer:

  1. You can't see with light beacuse I wrapped gifts.

    Hug, Faby

    SvarSlet
  2. I know Faby, but I had to try... :O)

    SvarSlet